Op pad met de Biercheque!

Een tijdje geleden had ik contact met Erwin van Biercheque over een eventuele samenwerking. Daar ging wat tijd overheen (want corona), maar inmiddels is het op zijn pootjes terecht gekomen én is biercheque up and running (en succesvol!) Ik vertel jullie vandaag wat over de Biercheque, mijn ervaring en het leuke dagje dat ik ervan heb gemaakt. Dit artikel is overigens niet gesponsord, wel heb ik een biercheque mogen ontvangen en die meteen uitgegeven.

De Biercheque is wat je denkt dat het is: Een cheque om bier van te kopen. Ofwel, hét cadeau voor elke bierliefhebber! Erwin vertelde me dan ook dat de vraag voor de biercheque in kerstpakketten groot is op het moment. Hoe leuk is dat? Je kunt de biercheque online kopen, als e-voucher, maar ook als giftcard, en dan kan er een bedrag op van 10 tot 150 euro.

Het inleveren, super makkelijk! (en met vriendelijk personeel)

De inlever- en verkooppunten van de Biercheque vind je hier. Toen ik ertussen ging kijken, viel mijn oog meteen op Burg Bieren. Het bierwalhalla waar menig beergeek het over heeft, die in de geboortestad staat van mijn vader. We besloten er een familiedagje van te maken, en Erwin besloot ons daar te ontmoeten (en zelf stiekem ook wat bier te halen).

Het design van de Biercheque: Stylish en clean

Het was niet gelogen: Burg Bieren is écht het walhalla voor bierliefhebbers. Ik wist gewoon niet waar ik moest kijken, zo overwelmed was ik! Ik snap wel dat als je uit de omgeving van Ermelo komt, je hier niet weg te slaan bent. Het is dus stiekem wel goed voor me dat ik hier niet vaak kan komen, haha. Ik keek op mijn gemak rond, samen met mijn ouders (die ook hun ogen uitkeken!) en Erwin, die ook nog eens goede biersuggesties had.

Snuffelen bij Burg Bieren, één van de inleverpunten van de Biercheque. Links zie je Erwin, een van de oprichters.

Nu zijn jullie waarschijnlijk benieuwd waar ik mee naar huis ging. Zie de foto hieronder voor mijn buit! Ik moest nog wat bij betalen, maar dat had ik er 100% voor over, met deze pareltjes. We kregen ook nog een bonnetje voor een gratis tapbiertje bij het café van Burg Bieren, dus we zijn nog even met Erwin de kroeg in gedoken. Al met al was het een hele gezellige middag.

Zoek je dus een leuk cadeau voor een andere bierliefhebber, of ben je zelf bierliefhebber en weet je nooit wat je moet vragen voor je verjaardag/sinterklaas/kerst? Dan is de Biercheque echt iets voor jou. Erwin lichtte al een tipje van de sluier op: Binnenkort komen er nog meer inlever- en verkooppunten van de cheque. Yes!

Waar zou jij je biercheque uitgeven?

2 gedachten over “Op pad met de Biercheque!

Plaats een reactie