A day in my life

Hallo, spuit-elf hier. Ik heb dit wel eens gezien bij anderen, en vond het zo leuk dat ik het zelf ook wilde gaan doen: A day in my life! Ik laat jullie zien wat ik op een dag deed door middel van foto’s. En leuk genoeg was het een speciale dag, namelijk de vrijdag van Carnaval!

08:00 uur: Iets later dan ik had gepland (ik ben een snoozer) word ik wakker. Ik hou van mijn ontbijt, ik begin namelijk elke dag met honey loops, frambozen, een beetje honing en Griekse yoghurt.
08:05 uur: Tijdens het ontbijten lees ik, of kijk ik een stukje van een serie. Hier was ik nog bezig met How I Met Your Mother. Geweldige serie, maar die laatste twee afleveringen, aaaaargh.
08:15 uur: Ik maak me op, kleed me om en doe mijn haar. Mijn make-up tafel is een beetje een rommeltje, hihi. Mijn favo producten: Vaseline (droge lippen, je kent het), het Hema wenkbrauwspul en de Catrice camouflage cream.
08:55 uur: Outfit of the day! Ik weet niet waarom ik in deze pose sta, maar het zij zo.
09:00 uur: Ik zat hier nog middenin het proces van het schrijven van mijn stageverslag, dus hier ben ik dan ook in de ochtend (en een deel van de middag) mee bezig
12:00 uur: Ik rijd met mama naar Boekel, omdat ik een pruik moet lenen voor carnaval bij mijn tante. Ik wilde al een tijdje naar de Mouthoeve (een locatie met meerdere winkeltjes) dus daar gaan we even langs. Dit is een interieurwinkeltje (waar ik geen reet aan vond)
12:10 uur: Maar ik scoor ook eindelijk weer de Lost Room van Sori en Voodoo bij Bier Erbij! Ook praat ik nog even met de eigenaar, een hele aardige man.
13:15 uur: We brengen de auto terug naar mijn vader en gaan op de fiets verder. Mijn vader is met een aantal vrienden/gildegenoten een huisje vlakbij de kerk aan het opknappen
13:30 uur: We zijn weer thuis! Hier zie je hoe de pruik staat. Ik heb hem uiteindelijk zondag gedragen toen ik als ‘Legally Blonde’ verkleed was.
13:45 uur: En dit is hoe mijn TBR-stapel er op dit moment uit ziet, heerlijke boeken wel!
18:00 uur: Een sprong in de tijd (in de middag werkte ik aan mijn stageverslag) en een outfitchange! Dit is wat ik aandoe op de vrijdag van Carnaval, drie keer raden wie ik ben…
23:30 uur(?): Tja, vanaf hier werd het een beetje wazig. We gingen indrinken bij een vriend en doen een paar potjes bierpong, slapcup en allerlei andere spellen, alvorens we de stad in gaan. Ik herinner me wel nog dat ik die avond vast dacht te zitten in een parkeergarage, haha. Het was een leuke avond!

En dit was een (leuke) dag in mijn leven. Moet ik zoiets vaker doen? Laat het me dan even weten in de reacties!

Plaats een reactie