Mijn favo fitness-YouTubers

Nu het langzaam kouder en donkerder begint te worden loop ik minder vaak hard, en ben ik vaker binnen te vinden met mijn favoriete fitness-YouTubers. Op Instagram vroeg ik of jullie geïnteresseerd waren in een artikel over mijn favoriete accounts. Dus bij deze!

  1. The Fitness Marshall

Als ik niet zoveel zin heb om te sporten óf als ik gewoon wil dansen, kijk ik de Fitness Marshall. Caleb heeft hele leuke dansjes die soms nog best intens zijn, maar hij laat me ook altijd lachen en gewoon plezier hebben. Als ik het als échte workout doe, doe ik zo’n 10 à 12 filmpjes achter elkaar. Mijn favoriete liedjes staan in een zelfgemaakte playlist.

2. Blogilates

Ik gebruik Blogilates niet meer zoveel als voorheen, maar soms, als ik een target area zoek (bijvoorbeeld extra wil werken aan mijn buik of billen) gebruik ik haar filmpjes. Ze heeft soms ook een challenge voor een week/maand die je kan doen, of je download een workout kalender op haar website. Cassey is vooral fijn om naar te luisteren: Ze is lief en geeft je enorm veel vertrouwen.

3. Popsugar Fitness

Als ik een goede workout wil, pak ik een video van Popsugar. Wil je worden afgemat, doe dan de 60 minutes 600 calories video. Geloof me, daarna ben je bekaf, maar enorm trots op jezelf. Ze hebben workouts van verschillende trainers met verschillende tijdsbestekken, zodat je de workouts helemaal aan jouw schema kan aanpassen..

4. Emkfit

Emkfit volg ik nog niet zo heel lang, maar ze maakt echt heerlijk grappige en leuke dans/fitnessfilmpjes voor elke gelegenheid. Van Disneyworkouts tot High School Musical en Shrek, er is voor elk wat wils! Ik doe ze vooral als ik niet zoveel zin heb om te sporten, wat niet heel vaak is, gelukkig.

Zo, dat waren mijn favoriete fitness-YouTubers. Ze zijn wel wat girly, maar dat ben ik ook, dus don’t blame me. Wat ik vooral op je hart wil drukken is dat je iets moet vinden wat bij je past en waar je plezier uit haalt, anders hou je het écht niet lang vol. Luister daarnaast naar je lichaam, als je iets niet volhoudt, is dat oké! Push jezelf niet keihard, want dan heb je dagen nodig om bij te komen of loop je misschien een blessure op.

Hoe kom jij aan je dagelijkse inspanning?

Eén opmerking over 'Mijn favo fitness-YouTubers'

Plaats een reactie