CraftBoxs review

Een weekje geleden ontving ik een doos van de jongens van CraftBoxs, en leuk genoeg komen de jonge ondernemers die dit initiatief hebben opgericht uit dezelfde woonplaats als ik! Naast het feit dat ik altijd enthousiast ben voor jonge ondernemers, is het idee: Een doos met 12 speciaalbieren samenstellen op basis van je voorkeur en Untappd account, erg origineel. Ik gaf het een kans, en dit is wat ik ervan vond.

Wanneer je (via de website van CraftBoxs) een doos besteld, kun je kiezen uit de opties ‘Gemixt pakket’, ‘Meer lichte bieren’ of ‘Meer donkere bieren’, het is dus maar net wat je graag wil (en welk seizoen het misschien is). Dan kun je je Untappd gegevens invullen (als je die hebt) en houden zij rekening met de bieren die je al geprobeerd hebt en wat je lekker vindt. Daarna ontvang je je box binnen 5 dagen thuis.

In mijn geval zaten er inderdaad allerlei biertjes in die ik nog nooit geprobeerd had. Als je benieuwd bent naar mijn unboxing, klik dan hier. Ik was blij verrast, er zaten ten eerste enkel bieren in van Nederlandse brouwerijen, wat ik met deze #supportyourlocals/corona-crisis erg belangrijk vind. Ook zaten er zowel bieren in van grotere brouwerijen (Oedipus en Uiltje) als van kleinere, onbekendere brouwerijen (Beekdal), en ik vind het altijd leuk om wat nieuws te proberen. Wél had ik een paar blonde bieren, die ik eigenlijk niet zo lekker vind, maar ik kan het ze niet erg kwalijk nemen omdat mijn Untappd account nog niet zo uitgebreid is: Ik had pas 91 check-ins.

Al met al ben ik zeer te spreken over CraftBoxs. Op het moment dat ik dit online zet (en ik denk de komende paar dagen) ontvang je 10% korting op de CraftBoxs, en het is een soort cadeautje omdat je compleet verrast wordt. Daarnaast krijg je er nog bierviltjes bij en allerlei blaadjes met de bieren die in je pakket zitten, inclusief informatie en tips voor gerechten die erbij passen. Ik zou zeggen, proberen!

Bestel jij wel eens een box met bieren, en waar let je dan op?

Plaats een reactie