Boeken op BookBeat die ik wil luisteren

Ik heb mijn eerste betaalde samenwerking, en met niemand minder dan BookBeat! BookBeat is een luisterboeken-app met meer dan 800.000 (!) luisterboeken van klassiekers als ‘In de ban van de ring’ tot de nieuwste titels als ‘Hoe overleef ik alles wat ik niemand vertel?’ Als je me al wat langer volgt, weet je dat ik dol ben op luisterboeken voor tijdens het sporten, fietsen, schoonmaken en meer. Vandaag deel ik de boeken die ik nog wil luisteren én heb ik een leuke aanbieding voor jullie!

Fourth Wing (In steen gebrand) – Rebecca Yarros

Oké, om deze hype kon je niet heen: Fourth Wing! Ik heb inmiddels het eerste én tweede deel uit in het Engels, maar ben heel benieuwd hoe de stemmen en vertalingen gaan zijn in het Nederlands. Als ik tijd over heb, ga ik deze dus zeker opnieuw luisteren (en sowieso voor de komst van deel 3). Ik raad deze serie 100% aan, mijn favoriete boek van 2023!

Hoe overleef ik alles wat ik niemand vertel? – Francine Oomen

Ik speel hiermee een beetje vals, want dit boek ben ik op dit moment aan het luisteren. De boeken van de Hoe overleef ik-reeks zijn jeugdsentiment voor mij, en het feit dat Oomen een boek heeft geschreven over Rosa en haar avonturen vandaag de dag (als 25-jarige) maakt dat ik het nóg liever wilde luisteren. Ik geniet er tot nu toe erg van.

Huis van aarde en bloed – Sarah J. Maas

Ik ben een ontzettende fan van de Hof van Doorns en Rozen-serie, maar ben tot op de dag van vandaag nog niet begonnen aan Huis van aarde en bloed (het begin van een hele vette fantasy-serie) omdat… Nouja.. Hij pakweg 1000 pagina’s heeft! Dan pak ik er soms toch een dunner exemplaar bij, maar hij staat nu op BookBeat en ik kan natuurlijk niet zien hoeveel pagina’s hij heeft op mijn mobiel. Even mijn brein voor de gek houden en gaan met die banaan.

Non-fictie boeken van Blossom Books

Lees ik veel non-fictie? Nee. Ik kom er soms gewoon niet doorheen. Zou ik het willen? Ja. Ik wil wel leren, maar wel terwijl ik iets anders doe. Dus luisterboeken zijn dan de uitkomst! Al een lange tijd staan de boeken Druks (over ADHD), Een steekje los (over angsstoornissen) en Ga eens gewoon wat leuks doen (over depressie) op mijn TBR, en nu ga ik me er hopelijk eindelijk toe zetten.

Op dit moment ben ik dus bezig in het nieuwe boek van Francine Oomen en luistert mijn vriend de Reisgenoten (In de ban van de ring) via BookBeat. Wij zijn fan! Je kunt ook de luistersnelheid aanpassen, want als je een ADD’tje bent zoals ik, is die 1,4x knop heel erg welkom.

Probeer BookBeat 45 dagen gratis met mijn code ‘BOOKSBEERSANDBEYOND’ (of klik gewoon hier). Je kunt opzeggen wanneer je wilt, dus gewoon even proberen of het iets voor je is! Dit is betaalde reclame voor BookBeat.

Plaats een reactie